niedziela, 15 lipca 2012

Zapach kobiety....

Dziś zacznę od cytatu „Kobieta musi zawsze dobrze wyglądać , bo nigdy nie wie kiedy trafi na swoje przeznaczenie” :)

Wyglądać i pachnieć.

Zapachy…..
Perfumy, wody perfumowane, wody toaletowe, wody kolońskie, wody odświeżające,  co wybrać dla siebie? Co do mnie pasuje? Na dzień? na wieczór?  A jaki w lecie?,w zimie?
Hmmm my kobiety kusicielki ;)
Ja w lecie używam lekkich zapachów nie meczących . Uwielbiam Chanel  Chance Eau Tendre  Dostałam go od męża na imieniny jest po prostu przepiękny.
Bardzo długo się utrzymuje jak spryskam włosy to pachną nawet 5 dni
Ja na sobie zapachu nie czuję, ale znajomi mówią ze pięknie wręcz obłędnie pachnę!
Subtelny, delikatny, swieży , zmysłowy po prostu przepiękny to mój zapach na lato.
Chance Eau Tendre to radośnie orzeźwiająca kompozycja dla współczesnych romantyczek. Kwiatowo-owocowy koktajl z pigwy, jaśminu i hiacyntu harmonijnie otula nuta białego piżma, co czyni ten zapach jednocześnie zwiewnym i rozpieszczającym zmysły. Energetyzujący, a przy tym nienachalny Chance Eau Tendre doskonale sprawdza się jako zapach na każdą okazję.
Nuty zapachowe: pigwa, grejpfrut, jaśmin, hiacynt, białe piżmo, ambra, irys.




Nr 2 Nino Cerruti 1881 100 ml Woda Toaletowa
Lekki, świeży zmysłowy, muszę go mieć. Moja mama też go uwielbia. Po prostu na wszystkich ten zapach robi niesamowite wrażenie idealny do codziennego stosowania na dzień i wieczór.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, frezja, mimoza, fiołek
nuta serca: drzewko różane, kolendra, jaśmin, pelargonia, kwiaty pomarańczy
nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo





Moim Nr 1 jest i zawsze będzie channel Chance EDP
Bardzo intensywny, moim zdaniem słodki, zmienia się z minuty na minutę bardzo długo się utrzymuje na skórze. Piękny , kobiecy pasuje do mnie:)
Zapach mnie nie męczy, natomiast mojego męża i syna aż skręca jak się z nim spryskam.
Dla nich za mocny ;(

Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytrusy, hiacynt, różowy pieprz.
nuta serca: wanilia, jaśmin, irys.
nuta podstawy: paczula, wetiwer







Kobieta musi pachnieć zakończę cytatem Coco Chanel "Kobieta bez zapachu to kobieta bez przyszłości"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz