czwartek, 12 lipca 2012

Nanobase REPAIR Krem-odżywka do skóry suchej

Nanobase kolejny krem a raczej maska do suchej skóry to mój eliksir nr 2. Kremik dostarcza skórze ceramidy i inne niezbędne lipidy. Jest bezzapachowy, głęboko wnika w skórę działa regeneracyjnie.
Ja go używam tylko na noc kremik ma bardzo gęstą konsystencję. Oczywiście upinam włosy bo kosmyki przyklejają mi się do twarzy.  Moje problemy skórne znikają jak za sprawą czarodziejskiej różdżki.
Jest idealny dla osób z atopowym zapaleniem skóry.
Moja mama stosuje krem non stop. Już chyba od 15 lat.   Ja nie używam go rano bo po prostu jest za tłusty.
Spłyca powierzchniowe zmarszczki opóźnia proces starzenia



Wskazania do stosowania:
Skóra odwodniona, spierzchnięta, łuszcząca się i popękana
Skóra przesuszona po kąpielach słonecznych i w solarium
Sucha i wrażliwa skóra niemowląt i małych dzieci
Suchość skóry związana ze starszym wiekiem
Skóra narażona na długotrwałą ekspozycję wody, detergentów, rozpuszczalników, olejów, smarów oraz na działanie ekstremalnych warunków klimatycznych.
              
Kremik można kupić w aptece cena ok 35 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz