poniedziałek, 16 lipca 2012

Margarita i brokuły

Dziś przychodzi do mnie koleżanka trzeba się odstresować jak to bywa w poniedziałek.
Postanowiłam przygotować pyszną sałatkę i mojego ulubionego drinka Margaritę.

Margarita jak ją zrobić bardzo prosto!
co nam będzie potrzebne:
1.Shaker
2.Schłodzony kieliszek
3.Cointreau - syrop pomarańczowy
4.Tequila silver
5.Sok z limonki
6.sól
7.Lód

Trzeba zwilżyć brzeg naszego schłodzonego kieliszka kawałkiem limonki i obsypać solą i wkładamy 3 kostki lodu.
Następnie do shakera wkładamy kilka kostek lodu, dodajemy 50 ml tequili, 30 ml cointreau i 20 ml soku z limonki.
Zamykamy shaker i mieszamy mieszamy..... po czym przelewamy do naszego uprzednio przygotowanego kieliszka.





Prawda, ze proste? :)


Sałatka mój przepis
1. Brokuły
2. Ser feta
3. Płatki migdałowe, lub łuskany słonecznik

Sos:
Czosnek 2-3 piórka
Miód 1 łyżeczka
Ocet balsamiczny 1 łyżeczka
Oliwa 5 łyżek
Brokuły wrzucamy na wrzątek i gotujemy na pół twardo one dojdą… I wykładamy je na talerz. Jak wystygną, układamy na nie pokrojony w kostkę ser feta (ja używam sera Favita – zielony).
Polewamy całość moim sosem i na koniec posypujemy płatkami migdałowymi lub słonecznikiem prażonym. Ja dziś mam słonecznik łuskany



Pycha palce lllizzzaaać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz