sobota, 30 czerwca 2012

NUXE - olejek z drobinkami

NUXE HUILE PRODIGIEUSE OR
Suchy olejek z efektem rozświetlenia do wszystkich rodzajów skóry i włosów

Zawiera nabłyszczające drobinki złota.

Olejek ten dzis kupiłam i jestem w szoku!! skóra nawilżona błyszcząca ale bez przesady, i przepiękny zapach :)
Nie brudzi ubrań idealny na dzień jak i  wieczorne wyjścia....
Można nawet stosować na włosy nie tłuści ich, włosy lekko połyskują
Olejek jest bardzo wydajny i zapewne starczy na bardzo długo ja smaruje sie na bogato heheh:)
Moja koleżnka pięknie sie mieniła i powiedziala mi ze używa balsamy chyba nie chciala poprostu powiedziec....
Ja przez przypadek natknełam sie na to cudo w aptece.
Oczywiście ma tez dużą wade Cena paraliżująca :156 zł za 100ml makabra :/

Nie uczula. do używania przez cały rok.

Sposób użycia:
Przed użyciem należy wstrząsnąć
Twarz: Pobrać kilka kropel na dłoń, nakładać szczególnie na uwypuklone części twarzy, omijając okolice oczu.

Ciało: Nakładać odważnie, aby wyrzeźbić ciało i nogi efektem rozświetlenia. Idealny po ekspozycji słonecznej, w celu ukojenia skóry i uwydatnienia opalenizny.

Włosy: Nakładać na suche lub mokre włosy, wygładzać kilka pasm, aby uzyskać efekt natychmiastowego nabłyszczenia.
co myslicie hit czy kit

2 komentarze:

  1. olejek rewelacyjny ale faktycznie cena odstrasza na allegro dużo tańszy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie na allegro można kupić za 80 zł

    OdpowiedzUsuń